11 תשובות
כי בוקר וכולם או בבית ספר או ישנים
שישי, בוקר.
חלק ישנים וחלק בבית ספר.
חלק ישנים וחלק בבית ספר.
זה בא בתקופות
שואל השאלה:
ולמה אתם ערים
ולמה אתם ערים
אנונימית
הייתי במכון
אני לומדת, יש לי פיזיקה עוד חצי שעה.
הגעתי מוקדם כי מועצת תלמידים.
הגעתי מוקדם כי מועצת תלמידים.
כי יש כאלה שישנים או בבית ספר
בית ספר צבא ..
כי חלק לומדים/ישנים.
אני ערה כי העירו אותי.
כי אני בבית ולמה ערה כי בוקר אולי צריך לאכול ארוחת בוקר וכול זה
באותו הנושא: