11 תשובות
כי בוקר וכולם או בבית ספר או ישנים
שישי, בוקר.
חלק ישנים וחלק בבית ספר.
זה בא בתקופות
שואל השאלה:
ולמה אתם ערים
אנונימית
הייתי במכון
אני לומדת, יש לי פיזיקה עוד חצי שעה.
הגעתי מוקדם כי מועצת תלמידים.
כי יש כאלה שישנים או בבית ספר
כי חלק לומדים/ישנים.
אני ערה כי העירו אותי.
כי אני בבית ולמה ערה כי בוקר אולי צריך לאכול ארוחת בוקר וכול זה