10 תשובות
דוחה
יותר גרוע מסאקארה.
גרוע
שואל השאלה:
אני קניתי אצלהם כמה דברים ... ובגלל זה שאלתי
אני קניתי אצלהם כמה דברים ... ובגלל זה שאלתי
אנונימית
לא נורא, תהני ממה שקנית אם כבר קנית, זה לא שבזבזת על זה יותר מדי כסף.
אם את בקטע של איפור זול אני ממליצה לך פעם הבאה לקנות מאסנס.
אם את בקטע של איפור זול אני ממליצה לך פעם הבאה לקנות מאסנס.
שואל השאלה:
אני רוצה איפור איכותי אבל לא במחיר יקר .. מאיפה אני יכולה לקנות ?
אני רוצה איפור איכותי אבל לא במחיר יקר .. מאיפה אני יכולה לקנות ?
אנונימית
שואל השאלה:
קניתי אצלהם ב100 שקל זה לא כזה נורא נכון ?
קניתי אצלהם ב100 שקל זה לא כזה נורא נכון ?
אנונימית
סופר פארם
סאקורה
אם את רוצה איכותי יש בסופר פארם חברות זולות.. אסנס מייבילין מילוקה ועוד..
סאקורה
אם את רוצה איכותי יש בסופר פארם חברות זולות.. אסנס מייבילין מילוקה ועוד..
אם קנית בוואו ב 100 שקל זה לא נורא, פשוט קצת חבל על הכסף. תיהני מהמוצרים כמה שאפשר :)
סתם כמו סקארה.
באותו הנושא: