13 תשובות
תא
לא*
אני מניחה שמה שטעים לי לא בהכרח יהיה טעים לך!
תנסי ותספרי , אולי עלית על משהו
תנסי ותספרי , אולי עלית על משהו
עם מרק????? עם דם איילים יותר טעים
לאא
כן רצח
כן מאוד
זה ממש ממש טעים
בטח , עם כריות יותר אפילו
שואל השאלה:
חחח אני שואלת באמת כי אני שוקלת לשלב ביניהם
חחח אני שואלת באמת כי אני שוקלת לשלב ביניהם
אנונימית
לא ממליצה
אני אנסה ואגיד לך
איכס אם כבר עם שוקו קר
באותו הנושא: