3 תשובות
תודה..
הם עשו את זה כי הם רצו להרשים ולהצחיק אחד את השני ובחרו אותי כי הייתי יחסית שקטה אז הם ידעו שאני לא אחזיר להם. הייתי מטרה קלה.
ולא מרביצים יותר דוחפים, מושכים בבגדים ובשיער וסתם נוגעים בי בשביל להראות שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים.
הם עשו את זה כי הם רצו להרשים ולהצחיק אחד את השני ובחרו אותי כי הייתי יחסית שקטה אז הם ידעו שאני לא אחזיר להם. הייתי מטרה קלה.
ולא מרביצים יותר דוחפים, מושכים בבגדים ובשיער וסתם נוגעים בי בשביל להראות שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים.
שואל השאלה:
את ילדה חזקה!!
תחשבי שזה חיזק אותך ותצמחי מיזה.
תגידי לעצמך שאת חזקה ותעריכי את עצמך ןאל תתני לאף אחד להוריד אותך!!!
ולמה עשו לך את זה?
והם היו גם מרביצים לך?
את ילדה חזקה!!
תחשבי שזה חיזק אותך ותצמחי מיזה.
תגידי לעצמך שאת חזקה ותעריכי את עצמך ןאל תתני לאף אחד להוריד אותך!!!
ולמה עשו לך את זה?
והם היו גם מרביצים לך?
אנונימית
אני עברתי בריונות מכיתה ו' עד כיתה יא'.
היו קוראים לי שמנה, מכוערת כל מיני דברים כאלה. מושכים לי בבגדים ובשיער וצוחקים. בהפסקה היו נוגעים לי בדברים ושהייתי חוזרת מההפסקה הייתי רואה את כל הדברים שלי בפח בכיתה. כל פעם שהייתי מצביעה לענות על תשובה הם תמיד היו צוחקים על התשובה שלי עד שפשוט הפסקתי להצביע ולדבר בכללי, לא הייתי מוציאה מילה מהפה חוץ מלחברות ולמשפחה שלי. התחלתי לחתוך את עצמי ולפגוע בעצמי ולהפסיק לאכול. נהייתי אנורקסית. רציתי לוודא שאף אחד לא יקרא לי יותר שמנה. הייתי אובדנית חלמתי על למות.
הייתי ילדה חייכנית, שמחה, עם ביטחון עצמי והם פשוט הרסו את זה. היום אני כבר אחרי צבא ונשארתי חסרת ביטחון, דיכאונית, עם חרדות, מפוחדת מאנשים ומהחיים. בגללם אני צריכה לקחת תרופות פסיכיאטריות.
היו קוראים לי שמנה, מכוערת כל מיני דברים כאלה. מושכים לי בבגדים ובשיער וצוחקים. בהפסקה היו נוגעים לי בדברים ושהייתי חוזרת מההפסקה הייתי רואה את כל הדברים שלי בפח בכיתה. כל פעם שהייתי מצביעה לענות על תשובה הם תמיד היו צוחקים על התשובה שלי עד שפשוט הפסקתי להצביע ולדבר בכללי, לא הייתי מוציאה מילה מהפה חוץ מלחברות ולמשפחה שלי. התחלתי לחתוך את עצמי ולפגוע בעצמי ולהפסיק לאכול. נהייתי אנורקסית. רציתי לוודא שאף אחד לא יקרא לי יותר שמנה. הייתי אובדנית חלמתי על למות.
הייתי ילדה חייכנית, שמחה, עם ביטחון עצמי והם פשוט הרסו את זה. היום אני כבר אחרי צבא ונשארתי חסרת ביטחון, דיכאונית, עם חרדות, מפוחדת מאנשים ומהחיים. בגללם אני צריכה לקחת תרופות פסיכיאטריות.