התחברות
הרשמה
קנינו לאחותי מחשב חדש של hp ויש שם יוזר שקוראים לו hp ויש לו סיסמא ואני לא יודעת אותה.
ואין אפשרות לפתוח יוזר חדש וכדי לעשות reset password צריך דיסאונקי והדיסאונקי שלי לא תואם לזה משום מה, קיצר זה לא עובד... מה אני עושה? דחוף רצח
8 בנובמבר 2018, 11:50
סיסמאות
Windows
מחשבים ניידים
מחשב נייד
לפטופ
2 תשובות
לכי למקום שקנית את המחשב ותסבירי להם מה קרה
I
IDGAF1
תנסי ללחוץ אנטר בלי סיסמא, או admin או hp
y
yLapis
באותו הנושא:
איך קוראים לשיר 'מי קנה קנה קנה' בערבית?
נכון מעליב שההורים שלי קנו לאחותי ליום הולדת שרשרת מזהב אמיתי ולי לא קנו כלום?
אבא שלי קנה לאחותי ליום הולדת רולקס יש סיכוי שאנחנו עשירים ואני לא יודע?
קנינו לי מחשב נייד לפני שבוע והכל עבד טוב ואז לפני כמה ימים המספרים בצד ימין לא עבדו ובחנות אתמול גם לא הצליחו לסדר
אני ואחותי קנינו יומןאישי כזה בחול לכתוב את על הדברים והסודות שלנו...(לכל אחד יומן נפרד)ו..
שאלה דחופה ממש תודה, אני ואחותי קנינו משהו מתנה לאבא שלי ו....
לבן אל תבורי יש אחות שקוראים לה בת אל?
אחותי לא מפסיקה לתלוש את השיער וקנינו לה את הכדורים ללא מרשם וזה לא ממש עוזר למרות שהוא הפחית בתלישה מה אפשר לעשות.
קנו לי עכשיו מחברות בית ספר של חברה שקוראים לה מרקורי זה נורא?
כמה יוזרים יש לכם?
ביטול סיסמת משתמש במחשב - איך אפשר לבטל שלא יהיה סיסמא בכניסה למחשב (יוזר)?