6 תשובות
כן....
כן וחוץ מזה היום גם רוסים יעשו חינה זה כבר הכל מעורבב כל העדות חוגגים את האירועים והחגים של כל העדות
אנונימית
חינה זה בכלל של אתיופים
אנונימית
כן
מה את בהלם
חינה זה ממש לא רק של מרוקאים תפסיקו להיות בורים
ושלא תעזו להגיד שאתיופים העתיקו ממרוקאים כי חינה עושים גם באתיופיה זה מנהג אתיופי וממש לא התחלנו את זה כאן בארץ
חינה זה ממש לא רק של מרוקאים תפסיקו להיות בורים
ושלא תעזו להגיד שאתיופים העתיקו ממרוקאים כי חינה עושים גם באתיופיה זה מנהג אתיופי וממש לא התחלנו את זה כאן בארץ
אנונימית
כן
מה הבעיה?
כשבן דוד שלי התחתן הייתה חינה
מה זה שונה?
מה הבעיה?
כשבן דוד שלי התחתן הייתה חינה
מה זה שונה?
אנונימית
באותו הנושא: