התחברות
הרשמה
כבר כמה שבועות שהציונים שלי רק 60
בתור אחת שרגילה רק ל100 זה ממש קשה ומדכא, אני לא יודעת מה לעשות.. קשה לי ללמוד כי אני לא מרוכזת בלימודים אלא בבגדים וקניות וחברות ודיבורים.. קיבלתי עכשיו 60 במבחן בעברית!!! אני פשוט רוצה למות. נכשלתי בתור בן אדם ובתור תלמידה
7 בנובמבר 2018, 18:20
ציונים
תשובה אחת
אז תפסיקי ללכת לקניונים תתמקדי בלימודים
בתור מישהי כמוך שמקבלת 100 זה אמור להיות קל כי זה אומר שפעם למדת טוב
ה
הכל פסיכולוגי
באותו הנושא:
לפני שבוע בערך הייתי בקניון בראשון לציון
מאז שהתחלתי לקרא ספרים כל סוף שבוע, הציונים שלי ממש השתפרו (בלי עין הרע), זה קשור זה לזה איכשהו?
מי שניגש ללשון שבוע הבא , מהו ציון ההגשה שלכם?
יש סיכוי שהיום או במהלך השבועיים הבאים שיפרסמו ציוני הבגרות או בחודש 9??!!
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב לציון הגשה לבגרות בעברית?
היו לי ציונים דיי טובים במתמטיקה השנה ובשבוע האחרון לא הגעתי בכלל לשיעורים (חיסורים לא מוצדקים)...
קיבלתי בבגרות בלשון ציון בחינה 48 ציון שנתי 60 וציון סופי 49 לא עברתי נכון?
תגדירו ציון טוב מבחינתכם וציון רע כאילו נגיד מעל -- זה ציון טוב ומתחת ל-- זה ציון רע צריכה עידוד לקראת המבחן:O
הציונים לפסיכומטרי מועד ספטמבר יהיו שבוע הבא?
הציון שמופיע תחת קטגוריה ציון בחינה זה הציון שקיבלנו בבגרות?
יש טעם לבקש מהמורה שלי באזרחות שבוע וחצי לפני ציוני הגשה שתיתן לי עבודה או משהו כדי לשפר את הציון הגשה?