18 תשובות
שואל השאלה:
פנים יפות
אנונימי
לא
קצת (יש לי פטיש רציני לעניים כחולות ושיער בהיר-בלונדיני או שחור(זה דפוק אני יודעת אבל לכאלו אני נמשכת)אז זה כן מעלה לי קצת) (;
מאוד!!!
לא אני אוהבת עיינים שחורות חומות אני אישית הייתי רוצה עיינים שחורות יש לי עיינים בצבע חום
אצל גברים אני מעדיפה חומות ולא כחולות.. מאמינה שיש גברים כמוני שגם מעדיפים חום.. זה סלקטיבי
אני אוהבת גם וגם אבל זה טיפה יותר יפה
מוריד לי.
אנונימית
תלוי בפנים, כן יכול להוסיף
זה לא באמת משנה לי הצבע עיניים
תלוי איך הפנים שלך נראות .
זה לא מעניין אותי בכלל
מוריד לי מאוד כי אתה זכר
לא.
ז"א אם אתה נראה כמו הנרי קאווין אז זה כביכול "וואוו איזה חתיך"...
אבל ברגיל, מבחינת מה שיש בארץ, לא נראה לי שיש יתרון של עיניים כחולות על חומות למשל.
הנרי קאוויל...
לפחות לפני כמה שנים.
תכלס הדבר האחרון שאני אסתכל עליו בבנים זה צבע עיניים ? הקראשים שלי על בנים נוטים להיות יותר על הדמות שהם משדרים ואולי חלק גם על מראה אבל בכלל לא מסתכלת על צבע עיניים
אני מניחה שזה יפה
אנונימית
זה לא ככ משנה....
יאפ מעלה...מאוד אפילו
באותו הנושא: