התחברות
הרשמה
מה זה אומר תאור סיבה ?? שאני צריכה לכתוב משהו עם תאור סיבה
7 בנובמבר 2018, 00:15
כתיבה
2 תשובות
לתאר את הסיבה (?)
S
Sad Girl
יש מצב שזה בניתוח משפטים בלשון? ואם לא, תנסי להסביר לנו באיזה הקשר ביקשו ממך את זה
ס
סופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס
באותו הנושא:
מה השלבים שאני צריכה לעשות לפני שאני ניגשת לתאוריה?
כמה עולה תאוריה ומה אני צריכה לעשות לפני שאני קובעת יום לתאוריה?
שאני ניגשת לתאוריה אני משלמת במקום או דרך הדואר?
צריכה קצת התייעצות.. יש מסיבה עוד מעט וחברים שלי רוצים שנלך ואני ממש רוצה גם ואני בטוחה שהם יביאו שתייה המשך בתיאור
שאני הולכת להוציא טופס ירוק לתאוריה אני צריכה עליו גם חתימה של רופא משפחה?
אם לדוגמה נכשלתי בתיאוריה, אני יכולה לגשת יום אחרי זה שוב או שאני צריכה לחכות זמן?
לתאוריה אני גם צריכה לדעת את השמות של התמרורים?
הגיוני שבתאורה מסוימת אני חושבת שאני נראת כזה 7.5/10 אפילו 8 מבחינת מראה, ובתאורה אחרת אני 4/10?
מה אני צריכה לעשות לפני שאני ניגשת לתיאוריה?
מה אומרים על שיעורי נהיגה לפני תאוריה? ואז לעשות תאוריה? יותר קל?
מה אני צריכה לקחת איתי לתאוריה ?