התחברות
הרשמה
הייתי בטיפול אצל האורטונדט, ונפלה לי קובייה בזמן הטיפול והוא אמר שהוא משאיר את זה ככה בנתיים ..
כי רצה להתחיל טיפול עם מישהו אחר זה נראה לכם קריטי ? אני מפחד שזה לא התישר טוב אומנם מדובר בשן אחרונה בפה אבל עדיין ..
6 בנובמבר 2018, 21:18
שיניים
קוסמטיקה
אקנה
תשובה אחת
לא קריטי
ז
זייג ונרופ
באותו הנושא:
זרקתי את הטלוויזיה מחלון כי הייתי עצבנות וזה נפל למישהו על הראש
היום הייתי בכיתה לבד קשרתי תנעל והיה שתי כסאות על *הריצפה* ואז הם פתאום נפלו והם היו על הריצפה איך הם נפלו מעצמם?
אני באירוע ונפלה לי הרגל לאסלה
מזה אומר שיום אחרי תשעה באב אבן ניתקה ונפלה מהכותל?
היי יש לי גשר כבר בערך חצי שנה, האורטונדט עשה לי מקדימה מן רווח ואמר שיהיה כדי שהשן לא תהיה על השניה ..
אמרו לי שהשיער נושר אחרי טיפול בלייזר. אחרי כמה זמן זה קורה? הייתי בטיפול לפני שבוע..
כשמישהו אומר למישהי "נפל לך" ולא נפל לה כלום, מה זה אומר?
אם עץ נפל באמצע היער ואף אחד לא ראה ולא שמע, האם הוא באמת נפל?
אני בן 12 ונפלה לי שן לפני שבוע נורמלי?
באיזה גיל נפלו לכם כל השיניים אצלי לא כולם נפלו אז אני דואגת
יש לי גשר ונפלה לי קוביה, מה לעשות?