8 תשובות
הכל יהיה בסדר גם אמא שלי גילתה היא כעסה קצת והמשכנו כרגיל(:
אמלהה? כיצד העזת להבריז?
ילדה, יש בך תעוזה! אך יותר מכך חוצפה!!
מאוכזב אני מימך, כך או כך, זה הולך להיגמר.
ילדה, יש בך תעוזה! אך יותר מכך חוצפה!!
מאוכזב אני מימך, כך או כך, זה הולך להיגמר.
הכל טוב
אל תעשי את זה יותר
הכי הרבה אמא שלך תכעס בקטנה וזהו
אל תעשי את זה יותר
הכי הרבה אמא שלך תכעס בקטנה וזהו
שואל השאלה:
יתנו לי עונש או משהו????
יתנו לי עונש או משהו????
אנונימית
ירביצו לך בטוסיק נראה לי
תנשמי!! הכל יהיה בסדר
דיי אל תקשיבי למגעילים הכל טוב זה קורה לפעמים אל תדאגי אם זו הפעם ראשונה לא יעשו לך כלום
לא יעשו לך כלום אל תדאגי
באותו הנושא: