8 תשובות
אוי תנחומיי
לא נורא תיהיה בסטיפס בנתיים
ממש כיף חיים
אויש :/
משתתך בצירך, תהיה חזק אחי
איזה מפונק חח כשתגיע לצבא ותלך לאיבוד אחרי זה דבר איתי
חוויתי את זה והלכתי איזה שעה חזרה
אנונימי
לא נורא, טיול
לי קרה שעליתי על האוטובוס הלא נכון
ירדתי ואז עליתי שוב על האוטובוס הלא נכון
אני פשוט גאונה.