2 תשובות
אני שמה בגדים יחסית גדולים..
כמעט ולא יוצא לי לשים צמוד..ואם כן, יש מעל סוודר, תמיד
כן.
זו לא רק את זה גם אחד מהמאפיינים של אנשים עם הפרעות אכילה.