2 תשובות
אני שמה בגדים יחסית גדולים..
כמעט ולא יוצא לי לשים צמוד..ואם כן, יש מעל סוודר, תמיד
כמעט ולא יוצא לי לשים צמוד..ואם כן, יש מעל סוודר, תמיד
כן.
זו לא רק את זה גם אחד מהמאפיינים של אנשים עם הפרעות אכילה.
זו לא רק את זה גם אחד מהמאפיינים של אנשים עם הפרעות אכילה.
באותו הנושא: