7 תשובות
חח לא זה לא מסוכן
זה גם קשור לתקופה,למזג אוויר שאנחנו נמצאים עכשיו
תקני קרם לחות ותשימי פעמיים שלוש בפנים
זה גם קשור לתקופה,למזג אוויר שאנחנו נמצאים עכשיו
תקני קרם לחות ותשימי פעמיים שלוש בפנים
שואל השאלה:
^לא, היא תלקק אותו..*-*
^לא, היא תלקק אותו..*-*
אנונימית
אהה
חשבתי שלך חחח
לא הבנתי וכן זה עדיין לדעתי בגלל במזג אוויר xd
חשבתי שלך חחח
לא הבנתי וכן זה עדיין לדעתי בגלל במזג אוויר xd
לפי מה שאני יודעת אף של כלב צריך תמיד להיות רטוב/לח..
אנונימית
שואל השאלה:
פיו
חשבתי כבר שיש לי חום גבוה
פיו
חשבתי כבר שיש לי חום גבוה
אנונימית
זה לא נורמלי אני לא בטוח אם זה מסוכן
לא זה לכולם ככה בגלל חילופי העונות
באותו הנושא: