התחברות הרשמה

תגידו,בבית ספר,איזה מחצית יותר ארוכה מבחינת ימי לימודים של בית ספר, א או ב?

מחצית א זה מה1.9 עד ה20.1
מחצית ב זה מה-20.1 עד ה20.6

באיזו מחצית יש יותר ימי לימודים?כולל שישי
5 בנובמבר 2018, 18:32
כיתהחופשתיכוןתעודותציונים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
תעודת מחצית א יותר חשוב או תעודת מחצית ב?
מתי מחלקים אצלכם בבית ספר תעודות מחצית?
יש לכם בבית ספר מחציות או שלישים?
ממוצע 90 במחצית ב' לעומת ממוצע 83 במחצית א' זה שינוי גדול?
מה יותר קשה מחצית א או מחצית ב בכיתה ח?
לבנים שפה תגידו את האמת, לאיזה בנות אתם יותר מתחברים לעדינות או לרעשניות יותר שיותר בולטות?
תעודה של איזה מחצית לוקחים כדי להתקבל לתיכון?
במחצית א היו לי 80 חיסורים ובמחצית הזאת יש לי 70 זה הרבה?
אני יודעת שהמחצית הזאת עדיין לא נגמרה, אבל 87 חיסורים רק המחצית הזאת זה הרבה?
תגידו תאמת. אני ישנה אצל סבתא שלי כבר איזה חודש או יותר כי לא טוב לי בבית, זה מוריד?
אני כיתה י עכשיו ויש לי חוק שאסור להחסיר יותר מ15% כל המחצית