15 תשובות
כן כזה
את מושלמת
וכן את קטנטונת
גובה יפה לבחורה בעיניי..
מאוד.
אני בת 14 מטר 74 אני גבוה?
כן זה נמוך, תהיה מודעת לזה
כן זה ממש נמוך
נמוך אבל גובה לבחורה זה זה סבבה
כן אבל זה אחלה גובה מבחינתי
כן זה ממש נמוך
אתם מודעים לכך שהממוצע בארץ זה 1.62 נכון?
זה נמוך אבל לא "ממש נמוך".
הממוצע הוא 1.65^
גמד גינה אבל בנים אוהבים
אנונימית
זה 1.62.
תוכיח לי אחרת...
חחח זה 1.65... תוכיחי לי אחרת.
https://www.israelhayom.co.il/article/421979
כתוב 1.62
http://m.yediot.co.il/articles/4833729
גם פה