2 תשובות
בכיתה ב הטלפון שלי צלצל ולא ידעתי שזה שלי וכולם צעקו עלי וילדה אחת הוציאה לי את הטלפון מהתיק ואחר כך עשו עליי חרם ועברתי ביצפר
לא אשכח את זה.
וגם היה תחרות תחפושות בכיתה א. התחפשתי לכלה ואני ועוד מישהי היינו על המקום השני. כולן עודדו אותי (שאני יהיה במקום שני וחברה שלהם במקום ראשון) בסוף אני הייתי במקום ראשון וכולם היו עצובים שהייתי במקום ראשון. זה היה משפיל.
אנונימית
לא הביאו לי זכות קדימה