5 תשובות
לי זה ממש כיף.
כל פעם שאני הולך הזקנים מספרים לי סיפורים מעניינים ולפעמים גם משחקים איתם קלפים או משהו כזה
כל פעם שאני הולך הזקנים מספרים לי סיפורים מעניינים ולפעמים גם משחקים איתם קלפים או משהו כזה
חח' דווקא מצחיק ונחמד
הם ממש נחמדים הזקנים ומצחיק שם
אני התנדבתי שם מהבית ספר
ואני זוכרת שהייתי עושה לבנות לקים ומדברת איתם .
והיינו משחקים בינגו ורוקדים
הם ממש נחמדים הזקנים ומצחיק שם
אני התנדבתי שם מהבית ספר
ואני זוכרת שהייתי עושה לבנות לקים ומדברת איתם .
והיינו משחקים בינגו ורוקדים
משעמם
שואל השאלה:
חשבתי ללכת לשם בגלל המעורבות חברתית
חשבתי ללכת לשם בגלל המעורבות חברתית
אנונימית
אני ומדהים
באותו הנושא: