7 תשובות
לא חותכים
אנונימית
לא חותכים.
לא לחתוך
לא חותכים
עשיתי את זה פעם, ותאמין לי שזה לא עוזר בשום דבר, משאיר רק צלקות שלא נעלמות.
אני פה, בבקשה תדבר איתי אני מבינה אותך.
אני פה, בבקשה תדבר איתי אני מבינה אותך.
למה אתה צריך לחתוך ורידים עם אתה רוצה לדבר על זה תשלח בפרטי
לא חותכים, אבל יש לי הצעה אחרת,
יושבים ומדברים על הבעיות, מנסים לפתור אותן, מקבלים תמיכה מאנשים שאוהבים, מבינים שלחיים יש ערך.
אתה מישהו! אתה חשוב לאנשים!
אתה בן של מישהו, אח של מישהו, חבר טוב של מישהו, אתה חשוב ויקר לאנשים, למה לפגוע בעצמך?
(אם תרצה לדבר או לפרוק אני פה)
יושבים ומדברים על הבעיות, מנסים לפתור אותן, מקבלים תמיכה מאנשים שאוהבים, מבינים שלחיים יש ערך.
אתה מישהו! אתה חשוב לאנשים!
אתה בן של מישהו, אח של מישהו, חבר טוב של מישהו, אתה חשוב ויקר לאנשים, למה לפגוע בעצמך?
(אם תרצה לדבר או לפרוק אני פה)
באותו הנושא: