התחברות
הרשמה
אפחד לא אכפת לו/לה ממני הרגשה חרא מזדהים?
4 בנובמבר 2018, 22:12
דיכאון
מצב רוח
בדידות
4 תשובות
כן
שלום
כן, איזה כיף זה (:
ק
קֵיי לָאָב
כן
❤
❤E.D.D❤
תהיה חזק
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
לאף אחד לא אכפת ממני. למישהו אכפת ממכם?
למה לאף אחד לא אכפת ממני?
הוא אמר שלא אכפת לו ממני, מה לענות לו?
יש לי הרגשה שחבר שלי כבר לא אוהב אותי ורוצה להיפרד ממני מחר...
יש לי יום הולדת היום והרגשתי מאוד בודדה שכאילו לאף אחד לא אכפת ממני ולא בירכו אותי חוץ מההורים ... תברכו אותי?
איך לגרום לאמא שלי לשנוא אותי, ולגרום לה שלא יהיה לה אכפת ממני?
קרה לכם שלא היה לכם אכפת מה אחרים חושבים ופשוט הרגשתם טוב?
למה לאף אחד בעולם הזה לא אכפת ממני ולא אוהב אותי?
עד כמה חסרת רגשות אני אם לא יהיה לי אכפת שהחבר שלי לעתיד יפרד ממני?
אני כל כך מאושרת כי אני יוצאת עם מישהו שמושלם לי מכל הבחינות! מזדהים עם ההרגשה?
מה זה אומר אם למישהו אכפת ממני? (אבל אף פעם לא דיברנו) למה שיהיה לו אכפת ממני?