התחברות
הרשמה
אני לא רוצה ללכת לבית ספר מחר אז כדאי לי להגיד שנגמרו לי הפדים...
כי אני במחזור ואני לא גרה בעיר ככה שאף אחד לא יוכל לקנות לי כי הכל סגור בבוקר?
4 בנובמבר 2018, 20:37
מחזור
2 תשובות
לול נשמע כמו אחלה תירוץ
פ
פאסולקה
חבל את סתם תלחיצי אנשים כי אי אפשר בלי פדים
פ
פיקאצואית
באותו הנושא:
אני רוצה להודות לנטע ברזילי ללכת לבית שלה להגיד לה תודה וכ'ו ?
מישהו שמכיר את התיכון גימנסיה גן החום או טומשין ויכול להגיד לי איפה יותר כדאי ללכת ללמוד? אני עוברת בית ספר ויש לי התלבטות
שני ידידים טובים שלי הזמינו אותי לבית של אחד מהם כדאי לי ללכת?
כדאי ללכת לבית ספר בשביל 3 שעות?
כדאי לי ללכת היום לבד לבית מלון נטוש אחרי הבית ספר?
אני מחר רוצה ללכת לבית ספר בלי גוזייה מתחת לחולצת בית ספר, האם כדאי לי ללכת לבית ספר בלי גוזייה מתחת לחולצת בית ספר?
איך להגיד לאמא שלי שלא בא לי ללכת היום לבית ספר?
אני לא רוצה ללכת לבית ספר מחר. אל תשאלו למה. מה להגיד לאמא כדי שתשכנע?
כדאי מחר ללכת לבית ספר?
אין לי כוח ללכת לבית ספר , כדאי לי ללכת או לא ?
כדאי לי לא ללכת לבית ספר?