5 תשובות
אני מאמינה בשניהם.
קרו לי ולחברה שלי מקרים ממש מפחידים על טבעים.
כן.
אני מאמינה בהשם. אני מאמינה בגלגולי נשמות, רוחות רפאים, סיאנס וכיו"ב.
ברוחות רפאים אולי קצת
בטח שזה קיים .
יש כזה דבר