4 תשובות
תלכי ככה
או שתשימי פלסטר
או שתתארי רק עד שיעבור לך
או שתנסי להסתיר עם השיער
זה ממש גדול? או בקטנה?
:(?
אני מציעה לך ללכת עם זה רגיל, יודעת זה מביך. אבל לא נורא זה יעבור גם ככה
:(?
זה בולט לך?? אם לא אז תלכי רגיל
אנונימית