5 תשובות
כי הם ההתגשמות של אלוהים.
כי הם הדבר הכי מתוק שישששש
כי הם באשפה ואוכלים אוכל מאיתנו איזה דאגות יש להם?
אנונימי
אין לי מושג! אבל אני מתה מאהבה אליהם!
חכי שהם יתעצבנו חח
באותו הנושא: