5 תשובות
לא מביך, תנסה
אם זאת ידידה טובה לא מביך
ממש לא מביך
בשביל מה יש ידידות!!!
לא אל תשאל...בנות שונאות שבנים שואלים אותם שאלה כזאתי(לפחות אני..)
בכל זאת תנסה אתה למצוא לך שידוך..