7 תשובות
אם יש לך חנות טלפונים קרובה אליך לכי אליו ותשאלי
שואל השאלה:
אין לי :(
אין לי :(
אז את אולי יכולה לדבר איתם דרך הטלפון של חברה שלך
אם את רואה כתמים ורודים על המסך זה מסך שבור. בכל מקרה אם את לא רואה כלום יכול להיות קונקטור התנתק אבל זה נדיר . בכל מקרה צריך לפתוח את המכשיר בחימום
עם לא הלך על הטלפון (מניסיון)
הוא עובד?
נשמע כמו בעיה במגעים או משהו בסגנון.
אם את לא מנוסה עם טלפונים לכי למעבדה.
אם את לא מנוסה עם טלפונים לכי למעבדה.
באותו הנושא: