7 תשובות
יצאת מאוד חמודה
את יצאת מאוד נחמדה ולא יצאת פראיירית זה בסדר לשלם מידי פעם על חברים
יצאת אובר נדיבה, אני לא הייתי מוסיף עוד 50 שקלים כי חברים שלי מתקמצנים.
יופי נחמד לך
יש לך חברות קמצניות וכנראה שפעם הבאה הן גם לא ישימו
יצאת ממש חמודה !
לא, פעם את נותנת, פעם הבאה יתנו לך
באותו הנושא: