3 תשובות
כי הם משתמשים באתר רק לחברים לעט
כי חברים לעט זה המקום של רוב הסוטים לצאת החוצה.. ורובם בנים

*סליחה אם זה יצא מכליל.. אכן יש פה ונתקלתי הבנים ממש ממש נחמדים*
לא נכון האמת