3 תשובות
כי הם משתמשים באתר רק לחברים לעט
כי חברים לעט זה המקום של רוב הסוטים לצאת החוצה.. ורובם בנים
*סליחה אם זה יצא מכליל.. אכן יש פה ונתקלתי הבנים ממש ממש נחמדים*
*סליחה אם זה יצא מכליל.. אכן יש פה ונתקלתי הבנים ממש ממש נחמדים*
לא נכון האמת
באותו הנושא: