2 תשובות
גזענות
בארץ לדעתי הרמטכ"ל שנותן הוראות גרועות לחיילים שלנו
יש חיילים בעוטף עזה ששומרים עלינו הם שואפים את השריפות האלה את כל החומרים הרעילים חוטפים טראומות לא יושנים בקושי אוכלים וישנים אסור לירות אסור לעשות כלום לעמוד ולספוג את הכאב ששונאים אותנו כי אנחנו יהודים
יש חיילים בעוטף עזה ששומרים עלינו הם שואפים את השריפות האלה את כל החומרים הרעילים חוטפים טראומות לא יושנים בקושי אוכלים וישנים אסור לירות אסור לעשות כלום לעמוד ולספוג את הכאב ששונאים אותנו כי אנחנו יהודים
באותו הנושא: