8 תשובות
הסוכרת לא שווה
יש חבילות של 100 ב12 שקל,לא
לא, יש 100 ב14.90 בסופר ליד הבית שלי..
כן
לא
70 מסטיקים זה הרבה יותר מדי לא?
אבל לשאלתך, כן.
אבל לשאלתך, כן.
אנונימי
שואל השאלה:
ישלי קטע עם מסטיקים
ואיפה יש 100 ב12?
ישלי קטע עם מסטיקים
ואיפה יש 100 ב12?
אנונימית
באותו הנושא: