3 תשובות
שאלו אתזה
יש לי הרגשה שזה היה ספאם פעם קודמת.
יש לי הרגשה שזה היה ספאם פעם קודמת.
אל תספרי לה וככה אף אחד לא יפגע
כבר שאלת את זה
ולשאלתך, לא חושבת שהיא תסלח למה לעשות לה בכוונה?
ולשאלתך, לא חושבת שהיא תסלח למה לעשות לה בכוונה?
אנונימית
באותו הנושא: