3 תשובות
נכון
ורוב אלו שאומרים את זה גם לא דתיים...סתם כאלו ששומרים פעם ב..יום כיפור וכשרות
אפילו שבת לא שזה אחד הדברים הכי חשובים בדת
אבל הם מרגישים שיהודים הכי טובים
משהו כמו תורת הגזע...אנחנו יותר טובים מאחרים ואם נתבולל הדם לא יהיה טהור וכל השיט הזה
אז אין לך מה לפנות אליהם כי הם חיים בדעות קדומות והמוח אטום
ורוב אלו שאומרים את זה גם לא דתיים...סתם כאלו ששומרים פעם ב..יום כיפור וכשרות
אפילו שבת לא שזה אחד הדברים הכי חשובים בדת
אבל הם מרגישים שיהודים הכי טובים
משהו כמו תורת הגזע...אנחנו יותר טובים מאחרים ואם נתבולל הדם לא יהיה טהור וכל השיט הזה
אז אין לך מה לפנות אליהם כי הם חיים בדעות קדומות והמוח אטום
כי זה באמת התבוללות וכן אכפת.
^וכן חמוד תמשיך לחיות חיים נבובים ועלובים (:
אני חיה בדעות קדומות והמוח אטום וכמוני יש עוד מאות אם לא אלפים ואני גאה בזה
נ.ב ערבבת מלא דברים שלא קשור אחד בשני בכלל חוץ מזה שיש כמה דברים שכתבת שהיו רלוונטים מלפני 40-50 שנה והיום כבר פחות אבל תהנה..
^וכן חמוד תמשיך לחיות חיים נבובים ועלובים (:
אני חיה בדעות קדומות והמוח אטום וכמוני יש עוד מאות אם לא אלפים ואני גאה בזה
נ.ב ערבבת מלא דברים שלא קשור אחד בשני בכלל חוץ מזה שיש כמה דברים שכתבת שהיו רלוונטים מלפני 40-50 שנה והיום כבר פחות אבל תהנה..
תכלס אתה צודק אבל אם היינו מתבוללים מאז שיצאנו לגלות לא היו יהודים יותר..
באותו הנושא: