4 תשובות
יש שלושה חודשים מלווה יום ולילה ויש רק לילה. 3 חודש ושלוש חודש.
שואל השאלה:
כשאתה אומר תקופת מלווה אתה מתכוןן רק ליום או גם יום וגם לילה?
כשאתה אומר תקופת מלווה אתה מתכוןן רק ליום או גם יום וגם לילה?
אנונימית
שואל השאלה:
ומגיל 21 הוא יכול להסיע כמה שבאלו בלי מלווה יום או לילה?
ומגיל 21 הוא יכול להסיע כמה שבאלו בלי מלווה יום או לילה?
אנונימית
רק כשנגמרה תקופת המלווה הוא יכול להסיע 2 ללא מלווה, כל הוא הוא נהג חדש הוא לא יכול להסיע יותר מ2 ללא מלווה
באותו הנושא: