23 תשובות
5 פרחים
שואל השאלה:
אני הייתי הולך על מינוסים כי זה רק 5 פרחים
אני הייתי הולך על מינוסים כי זה רק 5 פרחים
אנונימי
5 פרחים
מינוסיםם
זה כזה מגניבב
זה כזה מגניבב
5 פרחים
אני לא רוצה לצאת נגד הרבה אנשים אם זה משהו שאני יכולה להשאיר לעצמי, לכן אבחר באפשרות הראשונה.
ברור שמינוסים
המינוסים זה מגניב שלך יהיה את הכי הרבה מינוסים
מינוסים חח זה כולה 5 פרחים
הכי הרבה מינוסים
מינוסים
הכי הרבה מינוסים באתר!
כבוד!
כבוד!
התשובה עם הכי הרבה מינוסים באתר
פרחים
מינוסים
מינוסים
מינוסים ככ
מינוסים
פרחים, מינוסים לא נותנים לי כלום.
מינוסים מה הבעיה 5 פרחים בדקה משיג
פרחים כי זה נחמד לראות את המספר גדל וגם כי אני לא אוהב מינוסים
גם תכלס מי זוכר מה השאלה עם הכי הרבה מינוסים
גם תכלס מי זוכר מה השאלה עם הכי הרבה מינוסים
מינוסים
פרחים
באותו הנושא: