התחברות
הרשמה
מחר יש לי יום הולדת אבל אני לא יכולה לחגוג, זה בסדר?
2 בנובמבר 2018, 08:53
יום הולדת
מתנות
4 תשובות
כן תחגגי יום אחרי מזל טוב❤❤
M
Maiiiiiiiiiii
כן ברור, תחגגי ביום אר
D
Divine feminine
אחר
D
Divine feminine
יאפ
מזל טוב :)
P
Patooties.
באותו הנושא:
היום יום הולדת 18 ואין לי חברים לחגוג איתם אוף נכון כיף לי?
איפה אני יכולה לחגוג את היום הולדת שלי עם חברות?
אתם חושבים שזה בסדר אם אני אצא מהבית ספר שעתיים לפני כדי לחגוג יום הולדת?
אפשר רעיונות למסעדות שאפשר לחגוג בהם יום הולדת (14) בראשון לציון?
יש לי מחר יום הולדת ואני לי אף אחד לחגוג איתו, מישהו רוצה לחגוג איתי?
לדעתכם זה בסדר לחגוג יום הולדת היום?
יש לי מחר יום הולדת ואני הולכת לחגוג אותה לבד אני ממש מבואסת אוף מה לעשות?
אני החודש אהיה בן 24, ואין לי חברים ואני רוצה לחגוג יום הולדת אין לי אף אחד, איך אני יכול לחגוג?
יש לי עוד מעט יום הולדת 13, אני בת, איך לחגוג? פליז תנו רעיונות לאיך לחגוג את היום הולדת עם החברות
איפה אני יכולה לחגוג יום הולדת?בת 14, 5 אנשים בסה"כ
איפה אני יכולה לחגוג יום הולדת 16?