8 תשובות
אולי הוא מנסה לחרבן ובגלל זה הוא מיילל שלי עושה מיאו רועש כזה שהוא מחרבן
אנונימי
לא נראה לי משהו בעייתי
יכול להיות שאולי זה רק בגלל שהוא עושה קקי
אבל בכל מקרה אם יש דאגה אפשר תמיד ללכת לוטרינר לבדוק.
יכול להיות שאולי זה רק בגלל שהוא עושה קקי
אבל בכל מקרה אם יש דאגה אפשר תמיד ללכת לוטרינר לבדוק.
שואל השאלה:
אני בכל מקרה יילך איתו לווטרינר אהל מה זה יכול להיות
אני בכל מקרה יילך איתו לווטרינר אהל מה זה יכול להיות
אממ אולי הוא אכל משהו שלא מתאים לו ואז יש לו כאב בטן אולי ואז הוא עושה מיאו כאילו
אבל אל תסמכי עלי. תשאלי את הוטרינר.
לא נראה לי משהו רציני.
אבל אל תסמכי עלי. תשאלי את הוטרינר.
לא נראה לי משהו רציני.
שואל השאלה:
סבבה תודה בעל מקרה
סבבה תודה בעל מקרה
בכיף (:
זו בפירוש נורת אזהרה .
חבל שיש כאן תשובות מטעות.
כשהחתול בריא , הוא שקט מאוד כשהוא עושה את צרכיו.
אם הוא מילל , זה סימן ברור שכואב לו.
זו יכולה להיות דלקת בשתן, אבן בכליות, או חסימה, או שזה במעיים .
הוטרינר יעשה לו צילום רנטגן .
כשאת מצלצלת לקבוע תור, הסבירי מה קורה, ושאלי אם צריך שהחתול יהיה בצום , בגלל הזריקת טשטוש שיקבל לפני הרנטגן.
החלמה מהירה.
חבל שיש כאן תשובות מטעות.
כשהחתול בריא , הוא שקט מאוד כשהוא עושה את צרכיו.
אם הוא מילל , זה סימן ברור שכואב לו.
זו יכולה להיות דלקת בשתן, אבן בכליות, או חסימה, או שזה במעיים .
הוטרינר יעשה לו צילום רנטגן .
כשאת מצלצלת לקבוע תור, הסבירי מה קורה, ושאלי אם צריך שהחתול יהיה בצום , בגלל הזריקת טשטוש שיקבל לפני הרנטגן.
החלמה מהירה.
שואל השאלה:
^ תודה אני יבדוק טני יקבע לו לווטרינר ליום רביעע
^ תודה אני יבדוק טני יקבע לו לווטרינר ליום רביעע
באותו הנושא: