התחברות
הרשמה
יש לי אספרגר בתפקוד גבוה ואופי טוב יחסית אני אמצא אהבה מתישהו בשנים הקרובות? אני בת 16, ואנשים מפחידים אותי שלא
אני לא באמת אוטיסטית או משהו. אני בתפקוד ממש גבוה
1 בנובמבר 2018, 21:30
תכונות
אוטיזם
תשובה אחת
ברור שתמצאי
כל עוד לא תחשבי על זה כמגבלה זה לא יהיה מגבלה. מחשבה יוצרת מציאות
Malia
באותו הנושא:
יש לי אספרגר בתפקוד גבוה. ויש לי מודעות עצמית עצומה
אחי הובחן כאוטיסט (בתפקוד גבוה). איך להתמודד?
הייתן יוצאות עם מישהו שיש לו אוטיזם בתפקוד גבוה?
בנות- הייתן יוצאות עם מישהו שיש לו pdd אבל שהוא בתפקוד נורא גבוה ובקושי מרגישים?
מה ההבדל בין מופנם וביישן לאחד שיש לו אוטיזם בתפקוד גבוה(תסמונת אספרגר בעיקר) ?
בנים: הייתם יוצאים עם אוטיסטית בתפקוד גבוה?
אם יש לי אספרגר לא ברמה גבוהה אני לא אוכל להיות פסיכולוגית?
יכול להיות שאף אחד אף פעם לא יאהב אותי יותר?:(תהיו כנים יש לי אספרגר אבל בתפקוד גבוה, אני יוזמת אבל...
בנים הייתם נרתעים ממישהי שיש לה אספרגר? למי שלא יודע זה אוטיזם בתפקוד ממש גבוה, מתבטא בקשיים חברתיים
למה רק ערסים אוהבים אותי אני מלאה וגבוהה ויש לי פנים יפות, ואופי סבבה.?
היי. אני צריכה ללמד אנגלית ילד בכיתה ה עם רמה מאוד נמוכה (של ABC בסיסית) עם אוטיזם ( רמת תפקוד גבוהה) יש לכם עצות?