16 תשובות
איזה סדרה? באיזה תפקיד?
אל תתבאסי. החיים עוד לפנייך, בסוף את תיהי גל גדות.
אל תתבאסי. החיים עוד לפנייך, בסוף את תיהי גל גדות.
אל תיהי בבאסה,קורה,פרגני לה כי אני בטוחה שאם המצב היה הפוך היא הייתה כאן בשבילך ולעולם אל תוותרי לעצמך בגלל זה.
שואל השאלה:
החממה באנגלית
החממה באנגלית
אנונימית
הכל בסדר .. :) גם הזמן שלך יגיע ^_^
ובתור הציבה אני מניחה?
שואל השאלה:
אני מפרגנת לה והכל פשוט אני ממש רציתי והיא נרשמה כזה בצחוק ואותה קיבלו ואותי לט
אני מפרגנת לה והכל פשוט אני ממש רציתי והיא נרשמה כזה בצחוק ואותה קיבלו ואותי לט
אנונימית
שואל השאלה:
נציבה אבל עם כמה תפקידים
נציבה אבל עם כמה תפקידים
אנונימית
פאק רציני אקדמיית החממה? גם ידיד של אחותי
פאק
פאק
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
אל תקנאי.
זה לא כיף להיות נציבה.
בעתיד עוד תוכלי לקבל תפקידים גדולים יותר
ותכלס, זאת לא סדרה ככ טובה (הישראלית אני אוהבת). אז אל תתבאסי
זה לא כיף להיות נציבה.
בעתיד עוד תוכלי לקבל תפקידים גדולים יותר
ותכלס, זאת לא סדרה ככ טובה (הישראלית אני אוהבת). אז אל תתבאסי
שואל השאלה:
למה לט כיף? זה סדרה שיראו לא רק בישראל וממש ממש רציתי והשקעתי והיא התקבלה והיא צוחקת לי בפרצוף
למה לט כיף? זה סדרה שיראו לא רק בישראל וממש ממש רציתי והשקעתי והיא התקבלה והיא צוחקת לי בפרצוף
אנונימית
מצטערת אבל זה כן כיף להיות נציבה, לטוס לקליפורניה על חשבונם, ולהיות בסדרה בנטפליקס.
תפרגני לה;) זה גאווה בשבילך
תפרגני לה;) זה גאווה בשבילך
לא ישימו לב אליה.
תחשבי, אי פעם את מקדישה תשומת לב לנציבים?
לא.
ותגידי לה שתפסיק להתגרות בך
תחשבי, אי פעם את מקדישה תשומת לב לנציבים?
לא.
ותגידי לה שתפסיק להתגרות בך
אני כל כך ממבינה אותך, שתדעי שלא קרה לי ממש כמוך אבל מקרה דומה ששיחקנו בהצגה וחברה שלי קיבלה תפקיד יותר טוב ויותר ארוך ממני והייתי כל כך עצובה.. התעודדתי בכך שאמרתי לא נורא פעם אחת היא פעם הבאה אני אתעלה על עצמי ואהיה הכי טובה ואני לא אהיה עצובה אני אעשה את זה !
אל תשברי ותמשיכי להשקיע
אם תשקיעי גם את תצליחי בסוף.
תאחלי לה בהצלחה ותיהיה שם בשבילה כי מתי שיגיע הרגע שלך את גם היית רוצה שמשהו יהיה שם בשבילך..
אני יודעת שזה קשה וגם אני הייתי ממש מקנאת אבל הכל לטובה^^
אם תשקיעי גם את תצליחי בסוף.
תאחלי לה בהצלחה ותיהיה שם בשבילה כי מתי שיגיע הרגע שלך את גם היית רוצה שמשהו יהיה שם בשבילך..
אני יודעת שזה קשה וגם אני הייתי ממש מקנאת אבל הכל לטובה^^