התחברות הרשמה

מישהו ב12-13 לחודש בגיחה?

1 בנובמבר 2018, 15:34
גיחהטיוליםכיתהטיולטיול שנתי    
2 תשובות
לא
.
.Tal.
אני חושבת שאני
H
Harrystylesss
באותו הנושא:
מי שהיה בגיחה תכנסו בבקשה
איזה אוכל אכלתם בגיחה?;
מה אני יכולה לאכול בגיחה
איך היה לכם בגיחה?
עם מה יושנים בגיחה?
מה עושים בגיחה? מה לקחת לגיחה?
בגיחה (בכיתה ח') יש מקלחות? מתקלחים שם?
אני בגיחה ואני סובלת!! עזרה!!
אני אהיה בגיחה במחזור בטיול השנתי הייתי במחזור ומאוד סבלתי כדאי לי לצאת ?
מה עושים בגיחה ?
מהזה טיול גיחה? והכנה לגיחה?