3 תשובות
שהן כנראה לא מסוגלות להנות מהאוכל שהן אוכלות, וזה חבל לדעתי.
זה כן בסדר וכל אחת שתעשה מה שבא לה אבל כשזה מוגזם זה כבר מעצבן יאלה כאילו מה כבר יקרה אם תאכלי משולש פיצה
שכנראה יש להן הפרעות אכילה