התחברות
הרשמה
בוקראור סטיפס יפיםשליי שיהיה לכם יום מושלם מלא באנרגיות וויב חיובי !
ולשאלה :
עשיתם פיפי היום ?..?
1 בנובמבר 2018, 05:37
בוקררררררררררררררררררר
3 תשובות
תודה גם לך 3>
וכן..
Black smoke
בוקרט
וכן
Here, There and Everywhere
לא
x
xm1
באותו הנושא:
תפרטו אתם בעד שיהיה סטורי בסטיפס?
הייתם רוצים שיהיה בית ספר סטיפס כשהמנהל הוא נדב דפני (כיתות לפי גילאים)?
חשבתי על אפשרות בסטיפס שיהיה אפשרי לתייג משתמשים בשאלות ובתשובות.
מערכת סטיפס כל הכבוד לכם על העיצוב אני מאוד אהבתי אותו ואשמח שיהיה אפשרות
הייתם מרשים לילד/ה שלכם בן/ת ה14 שיהיה להם סטיפס?
מי בעד שיהיה באתר סטיפס ילדים 9-14 סטיפס נוער 15-19 סטיפס מבוגרים 20 ומעלה ?
שביעיסטים בהצלחה לנו היום בבגרות! אוהבת אתכם אתם חכמים סטיפסים יפיםשלי, מוכנים?
נכון ממש יפה סטיפס בורוד פוקציה? אולי נבקש מסטיפס שישנו את סטיפס שיהיה לתמיד ורוד פוקציה?
מי מסכים איתי שצריך לעשות בסטיפס שיהיה כתוב מקליד/ה בצאטים?
הייתם רוצים שיהיה יותר חופש ביטוי בסטיפס ופחות מחיקות של נאמנים?
לקבלת מסרון יש את הצליל 'פססט', איזה צליל הייתם מציעים שיהיה לקבלת התראה בסטיפס?