4 תשובות
תתחילי להראות לו אהבה ושאת כן אוהבת אותו ותדברי איתו ותסבירי לו שלא היה לך חבר ולכן את לא יודעת ככ מה לעשות אבל את כן אוהבת אותו וגם אם זה נראה שלא את כן והוא יבין אותך אבל תתחילי לנסות .
ויש זוגות כאלה תמיד יש
שואל השאלה:
הוא יודע שלא היה לי חבר מעולם ולכן הוא מבין אותי סוג של הוא אמר לי ש''תרגישי יותר בנוח איתי את תראי'' . והוא אמר לי לפעמים מתבאסים אבל זה יבוא עם הזמן
תנסי ותתחילי להראות לו שיש שינוי ואת מנסה לשנות את זה בשבילו והוא יעריך אותך יותר וגם הזוגיות תהיה יותר בריאה וקורה שמתבאסים אבל העיקר הוא מבין שיש סיבה
תנסי ותגידי לו שהוא יתחיל ולאט לאט יהיה לך קל בעצמך להתחיל עם זה..
באותו הנושא: