8 תשובות
עובדת,יוצאת עם חברים, סטיפס, עושה את הדברים שלא היה לי זמן אליהם בבגרויות
עובדים וחוסכים כסף
יוצאים
מנצלים את החופש כמו חופש גדול
היה עדיף שלא תשאלי על אזור זמן ככ ספציפי אם השאלה הזאת ככ כללית..
יכלת לרשום פשוט מה אנשים שלא לומדים/צבא עושים ביום יום וזה היה נותן לך אותו אפקט..
עובדים חוסכים כסף יוצאים מבלים הכל
כרגע אני עובדת
וזהו
אין לי חיים בקיצור
עוד כמה חודשים אני מתגייסת
וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
היה עדיף שלא תענ/י אם את/ה מתחכמ/ת
אנונימית
בדיוק מה שאנשים שסיימו צבא עושים או אנשים בחופש הגדול..
בעיקר עובד וחוסך כסף לטיול אחרי..