9 תשובות
זה יפה לאללה מה טת מדברת
אני אוהבת.
מזדהה עם מה שרשמת..
בנות לא צריכות ללבוש חצאיות
זה יפה
למה
זה יפה
זה יפה
אף אחד לא אמורה ללבוש משהו מסויים אלא אם יש קוד לבוש מסויים במקום כלשהו.
אף אחד לא אמר שהן צריכות ללכת עם זה..
חצאית זה יפה.
אני אישית מאוד נמשך לזה
אני אישית מאוד נמשך לזה
אנונימי
באותו הנושא: