9 תשובות
אולי פשוט תעשי החלקה?
שואל השאלה:
פחות מעדיפה החלקה כי זה יקר ולא מרשים לי החלקה ואני גם לא יעשה
פחות מעדיפה החלקה כי זה יקר ולא מרשים לי החלקה ואני גם לא יעשה
תעשי החלקה זה עדיף
שואל השאלה:
לא בא לי החלקה מכירה מלא בנות שהתחרטו על זה
לא בא לי החלקה מכירה מלא בנות שהתחרטו על זה
שואל השאלה:
אולי בעתיד זה יהיה יפה עכשיו פחות
אולי בעתיד זה יהיה יפה עכשיו פחות
אז תקני מחליק חדש
שואל השאלה:
יש לי מחליק למה חדש
יש לי מחליק למה חדש
שואל השאלה:
אבל עכשיו יש לו ברק והוא רח וכל זה ועם אני יעשה כל הזמן מה יקרה לו ובנוסף אני עושה ביבליס אז לא יודעת כדי לי
אבל עכשיו יש לו ברק והוא רח וכל זה ועם אני יעשה כל הזמן מה יקרה לו ובנוסף אני עושה ביבליס אז לא יודעת כדי לי
אם את מעדיפה את השיער שלך עם מחליק אז תעשי
באותו הנושא: