6 תשובות
תלוי בכמות הדברים שקנית
אחרי הנחה, לא.
לפני, כן!!
וואו, מה הבעיה עם התשובה?? תחשבו על זה שהיא בטוח קנת הרבה דברים כי אין מצב להגיע ל700 בפוקס עם 2 חולצות ואם זה הרבה פרטים זה גם הרבה הנחה, הנחה של 60% על כל פריט זה הרבה...
במקום לעשות מינוסים פשוט תגיבו...למה להיות *****?
לפני, כן!!
וואו, מה הבעיה עם התשובה?? תחשבו על זה שהיא בטוח קנת הרבה דברים כי אין מצב להגיע ל700 בפוקס עם 2 חולצות ואם זה הרבה פרטים זה גם הרבה הנחה, הנחה של 60% על כל פריט זה הרבה...
במקום לעשות מינוסים פשוט תגיבו...למה להיות *****?
תלוי כמה פריטים
אם עשו לך הנחה אז 700 שקל זה עוד נורמלי. זאת הנחה של יותר מחצי מחיר כך שלפני ההנחה היה יוצא לך יותר מ- 1400 שקל.
שואל השאלה:
4 פיגמות 2 חזיות 1 חזיית תחרה 1 סט חזייה ותחתונים סטן 4 זוגות גרביים ו2 מהן חמות פרווה , נעלי בית כיסוי לעיניים ו7 תחתונים
4 פיגמות 2 חזיות 1 חזיית תחרה 1 סט חזייה ותחתונים סטן 4 זוגות גרביים ו2 מהן חמות פרווה , נעלי בית כיסוי לעיניים ו7 תחתונים
אנונימית
קנית הרבה אז זה מחיר סבבה
באותו הנושא: