5 תשובות
אוכל להביא לך ברכה מיוחדת ומדהימה אך היא לא תשתווה לברכה שתכתבי בעצמך, מליבך שלך.
כתבי לו כל מה שאת חושבת, רוצה להגיד לו וכו'..

בהצלחה.
שואל השאלה:
כן אני יודעת שמהלב זה הכי יפה אבל אני לא טובה בדברים האלה..
אנונימי
כמה שאת אוהבת אותו וטוב לך איתו ושאת שמחה שאת איתו ביום הזה וזה
תכתבי לו שקודם כל, את מאחלת לו את כל הטוב שבעולם.. שכל החלומות שלו יתגשמו, שאת אוהבת אותו מלא מלא! ומקווה שתמשיכו באווירה הנפלאה הזו, ובחברות הזאת..
ודברים כאלה:)
מקווה שעזרתי... רמז: תוסיפי לב בסוף הברכה (;
מה שאת מרגישה. זה אמור להיות ברכה מהלב לא מהמחשב