9 תשובות
כן
ErO
אכן
כן למרות שאותי מתקנים לא קצת
לרוב אני מתקנת אבל אני מנסה לתקן פחות כי זה מעצבן אנשים
כן אני חייבת לתקן זה משגע אותי
כן. פשוט כן.