התחברות הרשמה

לאן נעלם הטעם המקסיקני של ביסלי?

30 באוקטובר 2018, 10:54
אוכלטעמיםחטיפיםביסלי    
2 תשובות
גם אני שואלת את אותה שאלה
תודה על הפרח (אני בת)
אומיגד
שחכתי מיזה לגמריי!
L
Li-Dz
באותו הנושא:
איזה טעם של ביסלי אתם הכי אוהבים?
איזה תפוצ'יפס יותר חריף בטעם גריל או בטעם מקסיקני?
אכלתי היום תפוצ'יפס, קליק, ביסלי ממש קטן, חצי טעמי, דובונים, סנדוויץ, סופלה שוקולד זה הרבה מידי?
מה כדאי לי עכשיו דוריטוס חמוץ חריף או תפוציפס קראנצ בטעם מקסיקני??
מה אתם חושבים על הרעיון שלי: ביסלי בטעם שמנת חרדל
ביסלי בטעם פלפאל מישהו קונה את זה ???
איך מייצרים את טעם הברביקיו של ביסלי ברביקיו?
איזה צ'יפס יותר טעים? הסגול בטעם גריל או האדום בטעם מקסיקני?
מה אתם חושבים על הרעיון שלי: ביסלי בטעם שמנת פייטריות?
מה יותר טעים? ביסלי ברביקיו או ביסלי גריל
מה אתם חושבים על הרעיון שלי: ביסלי בטעם שמנת חרדל