2 תשובות
משתכרים עם ערק/וויסקי/וודקה/משקה אלכוהולי 80%
אבל בגלל שרק עכשיו גיל 18 אז יין עם 15% אלכוהול
אבל בגלל שרק עכשיו גיל 18 אז יין עם 15% אלכוהול
הכי קל.. כל החברים מתרכזים במקום מסויים (לדוגמא בחצר בבית) עושים מסיבת שתייה וכו ואז נוסעים למועדון דופקים תראש וזהו..
באותו הנושא: